1 » Gwarancja i zwroty2

Kontakt

  • RENGUM Dariusz Wójcik
    ul.Akacjowa 1 07-306 Brok
    zamowienia@rengum.pl
    sklep@rengum.pl
    NIP: PL7591009917
  • E-mail:sklep@rengum.pl
  • TelefonRenata 784-950-124
    Dariusz 600-016-534
    29 7457530
  • Fax00 48 29 74-57-530
  • Gadu Gadu43128252
  • Skyperengum.wojcik
  • Godziny działania sklepucodziennie 8.00 - 18.00, w soboty 9.00 - 13.00

Zmiana języka

EnglishendeendedeenPolski

Nasze hity

Gwarancja i zwroty



REKLAMACJE I GWARANCJE

1.1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający znajdzie w nim wady techniczne lub przedmioty nie zgodne z zamówieniem, może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w sklepie RENGUM, u producenta produktu oraz we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).
 

1.2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Zamawiający powinien odesłać niezwłocznie wadliwy produkt , nie później niż w ciągu 10 dni roboczych na adres sklepu RENGUM.PL widniejący na paragonie lub fakturze na własny koszt i ryzyko. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
 

1.3. Do reklamowanego lub wadliwego towaru należy dołączyć dokument zakupu oraz protokół reklamacyjny .
 
1.4. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
 

1.5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
 

1.6. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.


Przejdź do strony głównej