REKLAMACJE I GWARANCJE
1.1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający znajdzie w nim wady techniczne lub przedmioty nie zgodne z zamówieniem, może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w sklepie RENGUM, u producenta produktu oraz we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).
1.2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Zamawiający powinien odesłać niezwłocznie wadliwy produkt , nie później niż w ciągu 10 dni roboczych na adres sklepu RENGUM.PL widniejący na paragonie lub fakturze na własny koszt i ryzyko. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
1.3. Do reklamowanego lub wadliwego towaru należy dołączyć dokument zakupu oraz protokół reklamacyjny .
1.4. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
1.5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
1.6. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.